Jubileumdag
Hits : 310

BRIARD VERENIGING NEDERLAND

JUBILEUMDAG 28 OKTOBER 2018

Op zondag 28 oktober organiseren wij onze jubileumdag ter ere van ons 20-jarig bestaan. Wij willen u daar van harte voor uitnodigen! Deze dag is met name een “doe” dag, we kunnen wel zeggen dat er voor de meeste briard-liefhebbers een aantal interessante dingen te doen zijn.

Wij houden deze dag wederom op camping Boszicht te Laag Soeren. Aanvang 10.30 uur.

Vachtverzorging

Een aantal professionele trimsters en ervaringsdeskundigen staan met hun trimtafels en gereedschappen niet alleen voor u klaar met advies. Ze laten, met uw hond op de tafel, zien hoe u het beste de vacht van uw eigen hond kunt verzorgen. Want niet iedere vacht vraagt dezelfde behandeling/verzorging. Ook laten zij u desgevraagd zien welke gereedschappen u het beste voor uw hond kunt gebruiken. Borstels, kammen en vachtverzorgingsartikelen zijn op de jubileumdag te koop.

Gedrag

Toinny Lukken is de gehele dag aanwezig. Zij is gedragsdeskundige. U kunt de hele dag bij haar aankloppen met al uw vragen over het gedrag van uw hond.

Workshops

Er zijn ook diverse workshops.

• workshop detectie - Krista Kamphuis,
  • workshop hoopers - Ingrid Maassen
  • workshop showtraining - Randy Verbakel.

Dit zijn op hun eigen gebied deskundigen, die hun ervaringen graag met u delen.

Actie

Wilt u niet meedoen aan een workshop, dan kunt u met uw hond de “stormbaan” op. Hier kunt u onder deskundige begeleiding een aantal leuke opdrachtjes met uw hond uitvoeren. Heel leuk voor de hond!

Wandelen

Andre van Soest neemt u mee voor een ontspannen wandelingetje Eeen leuke tocht over de mooie Veluwe en de Posbank.

Foto

Er is ook een fotograaf aanwezig. Hier kunt u desgewenst gratis een mooie foto van uw hond laten maken.

Catering

Uiteraard is ons catering-team deze dag ook weer paraat. Zij staan voor u klaar met koffie/thee, frisdrank etc. en natuurlijk diverse broodjes.

CNSB-test

Bij dierenarts Hans Nelemans kunt u terecht voor een officiële CSNB-test, uitgevoerd door het van Haeringen instituut te Wageningen. Voor leden kost dit € 32,50 per hond i.p.v. € 47,80. Niet-leden betalen € 37,50. Bent u geen lid van onze vereniging, maar wordt u lid en betaalt u het lidmaatschap 2019 vòòr 28 oktober 2018, dan kunt u deze test doen voor de ledenprijs.

Wat zijn de kosten voor deze dag?

Alle workshops zijn gratis voor onze leden. Niet-leden betalen een kleine bijdrage per workshop of kunnen lid van onze vereniging worden en dan is het voor hen ook gratis. Uiteraard geld hier: vol = vol. Alle workshops worden zowel s ’morgens als s ’middags gehouden. U moet hier wel voor inschrijven. U betaalt € 5 per workshop. Deze € 5 krijgt u op de dag zelf van ons terug in de vorm van consumptiebonnen. U kunt hiermee koffie of thee betalen, een broodje, drinken of een heerlijke lunch afrekenen.

INSCHRIJVING GESLOTEN.

Lekker luieren

Geen zin om ergens aan mee te doen? Kom dan gewoon gezellig langs op deze “hondse” jubileum dag! U bent van harte welkom!

Locatie:

CAMPING BOSZICHT