Strandwandeling Noordwijk
Hits : 175

BRIARD VERENIGING NEDERLAND

STRANDWANDELING 25 NOVEMBER 2018

Ook in ons jubileumjaar gaan we weer wandelen aan zee. Onze traditionele strandwandeling vindt dit jaar plaats op 25 november 2018. Al vele jaren wandelen we met veel plezier jaarlijks op het strand bij Noordwijkerhout. Even heerlijk uitwaaien aan het strand terwijl onze honden heerlijk aan het ravotten zijn.

U bent nog nooit mee geweest? Probeer het eens, het zal u zeker niet tegenvallen. U bent in ieder geval heel hartelijk welkom! Er zullen misschien ook broertjes of zusjes van uw hond meelopen.

We verzamelen ons om 12.00 bij restaurant “Nederzandt”, gelegen tegen het strand aan op z’n honderd meter van de parkeerplaats af. Om 12.30 uur starten wij onze wandeling. We houden natuurlijk rekening met onze jeugdige en oudere viervoeters, zij keren eerder om maar lopen natuurlijk ook langzamer. De mensen die een stevige wandeling willen maken zullen veel gelijkgestemden tegenkomen.

Waar: Noordwijkerhout bij restaurant Nederzandt, gelegen tegen het strand aan, 100m van de parkeerplaats.

Hoe laat: 12.00u verzamelen aldaar

Start wandeling: 12.30u

Voor uw navigatie: Langevelderweg 52-54, 2204 AH Noordwijk

Wij hopen u te mogen verwelkomen op 25 November.

[Voor vergroten of verkleinen, klik op het kaartje]